+38 (0352) 43 19 30, +38 (0352) 53 71 10
+38 (067) 350 51 60
КП "Міськавтотранс" ТМР - Тернопіль
  • Головна
  • Про нас
  • Маршрутки
    • Карта руху маршруток
    • Перевірка автобусу та стану водія
    • Обслуговування та ремонт автобусів
    • Графік маршрутів
  • Інформація
    • Закупівлі
    • Антикорупція
  • Новини
  • Контакти

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ В ТОРГАХ

27.04.2020admin-admin

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ В ТОРГАХ

Україна – місто Тернопіль

«Міський громадський транспорт в Україні»

Постачання 15 нових низькопідлогових автобусів довжиною від 9 до 11.5 м, включаючи запасні частини та витратні матеріали, обладнання та інструменти для технічного обслуговування та ремонту, супутні послуги

Комунальне підприємство «Міськавтотранс» Тернопільської міської ради (надалі – «Покупець»), має намір використати кошти кредиту Європейського інвестиційного банку (надалі – «Банк») для фінансування своїх витрат за проектом «Міський громадський транспорт в Україні» (надалі – «Проект»). ПДВ та, у разі наявності, митні збори на готові товари не підлягають фінансуванню за кошти Банку і будуть сплачені Покупцем.

Цим Покупець запрошує правочинних постачальників подати свої пропозиції в запечатаному виді щодо наступного контракту, який фінансуватиметься кредитними коштами.

Контракт № [REF]:

«Постачання 15 нових низькопідлогових автобусів довжиною від 9 до 11.5 м, включаючи запасні частини та витратні матеріали, обладнання та інструменти для технічного обслуговування та ремонту, супутні послуги» включає в себе наступне:

  • Закупівля, доставка та введення в експлуатацію 15 нових низькопідлогових автобусів довжиною від 9 до 11.5 м (автобуси, що будуть поставлятися, повинні бути двовісними з лівостороннім керуванням, повністю низькопідлогові з вільним доступом без сходинок на усі пасажирські двері, що 100% працює на дизельному пальному, шириною 2,50 м (±50 мм), за винятком дзеркала заднього виду та 9 — 11.5 метрів довжиною із загальною пасажиромісткістю: 95 (±5%) пасажирів (8 пас. / м²) включаючи 28(± 15%) сидячих місць та 1 місце для інвалідного візка);
  • Закупівля, доставка комплекту обов’язкових запасних частин, витратних матеріалів, інструментів і документації для технічного обслуговування;
  • Надання супутніх послуг (навчання персоналу та введення в експлуатацію).
  • Тендерні пропозиції приймаються на один лот.
  • Участь у торгах на контракт, фінансування якого здійснюється кредитними коштами Банку, відкрита для компаній з будь-якої країни.
  • Умови доставки Incoterms: EXW для товарів, що поставляються з країни Покупця, CIP (кордон або порт) для товарів, що поставляються з-поза меж країни Покупця.
  • Графік поставки товарів та виконання супутніх послуг: дата прибуття першої поставки товарів на Проектний об’єкт – не пізніше: 32-х тижнів від дати отримання авансового платежу Постачальником. Дата виконання Контракту – не пізніше: 40 тижнів від дати отримання авансового платежу Постачальником. Навчання персоналу Покупця має початись за два місяці до першої поставки автобусів. Навчання має закінчитись впродовж 40 тижнів після підписання контракту Покупцем і обраним Постачальником.
  • Тендерна процедура здійснюється у відповідності до Керівництва ЄІБ із закупівель, (https://www.eib.org/en/infocentre/publications/all/guide-to-procurement.htm).
  • Для тендерної процедури є прийнятним національний механізм правового захисту.
  • Критерії, які використовуються покупцем в оцінці тендерної пропозиції, у порядку зменшення їх важливості:

Контракт має бути присуджено Учаснику тендеру, який подав тендерну пропозицію, яка в істотній мірі відповідає вимогам тендерної документації та має найменшу оціночну вартість товарів і послуг, за умови визнання його таким, що володіє необхідною кваліфікацією для задовільного виконання Контракту.

Під час оцінювання кожної з тендерних пропозицій, Покупець буде розраховувати їх оціночну вартість, шляхом коригування ціни тендерної пропозиції із застосуванням таких факторів і методики:

При оцінці кожної тендерної пропозиції Покупець визначає для кожної тендерної пропозиції ціну для оцінки цієї тендерної пропозиції, використовуючи наступні чинники та методологію:

  • Графік поставок, запропонований учасником тендеру;
  • Відхилення у формі графіка платежів, який визначено Особливими умовами Контракту;
  • Вартість перевезення в середині країни та страхування до кінцевого пункту призначення;
  • Вартість специфічних інструментів для технічного обслуговування, обов’язкових запасних частин та послуг;
  • Передбачувані експлуатаційні та технічні витрати;
  • Надійність запропонованого транспортного засобу;
  • інші конкретні критерії, зазначені в Технічних специфікаціях.

Для отримання права на присудження контракту учасники тендеру повинні задовольняти наступні мінімальні критерії:

(a)  Учасник тендеру відповідає вимогам правочинності, а саме: відсутній конфлікт інтересів, не проголошений неправочинним Банком, не є зареєстрованим в країні або не є представником таких іноземних компаній, на які поширюються фінансові санкції, введені ЄС або самостійно, або відповідно до фінансових санкцій, рішення про які було прийнято Радою Безпеки ООН на підставі статті 41 Статуту ООН;

(b)  Учасник тендеру не допускав системного невиконання договірних зобов’язань протягом останніх 5 (п’яти) років. Всі судові процеси, які тривають, не повинні разом становити понад 10% власного капіталу учасника тендеру;

(c)  Подання перевіреної балансової звітності, або, якщо це не вимагає законодавство країни учасника тендеру, офіційних фінансових звітів, прийнятних для Покупця, за останні 3 (три) роки для підтвердження поточної фінансової стійкості учасника тендеру та його майбутньої довгострокової прибутковості;

(d)  Учасник тендеру повинен мати середньорічний обіг у 1 200 000 (один мільйон двісті) євро в еквіваленті, розрахований як сума підтверджених платежів, отриманих за контрактами, які виконуються або завершені, протягом останніх 3 (трьох) років;

(e)  Учасник тендеру повинен продемонструвати доступ до, або наявність, фінансових ресурсів, таких як ліквідні активи, невитрачені реальні активи, кредитні лінії та інші фінансові кошти, відмінні від будь-яких інших авансових платежів за контрактами, щоб задовольняти наступній вимозі по руху коштів: (i) 600,000 (шістсот тисяч) євро за період 4-х місяців та (ii) загальним вимогам по руху коштів за цим Контрактом і його поточними зобов’язаннями;

(f)   Учасник тендеру повинен мати успішний досвід постачальника у виконанні принаймні 2 (двох) контрактів на суму щонайменше 800 000 євро (вісімсот тисяч євро) кожен, за останні 5 (п’ять) років;

(g)  Учасник тендеру повинен мати успішний досвід виконання подібних поставок автобусів подібних моделей обсягом не менше ніж 30 одиниць за останні 5 (п’ять) років.

(h)  Учасник тендеру спроможний виконати зобов’язання щодо технічного обслуговування, ремонту та постачання запасних частин, які описано в тендерній документації;

(j)   Якщо учасник тендеру, який пропонує поставку товарів за Контрактом, не виробляє їх сам або не виготовляє їх іншим чином, такий учасник тендеру повинен бути належним чином уповноважений виробником товарів на поставку товарів в країну Покупця;

(k)  Виробник автобусів, запропонований учасником тендеру в своїй тендерній пропозиції, повинен мати сертифікат системи управління якістю (9001 або його еквівалент).

  • Якщо учасником тендеру виступає спільне підприємство, консорціум або об’єднання (СПКО), вони повинні задовольняти наступні мінімальні кваліфікаційні критерії:

(a)   Щонайменше один партнер СПКО повинен відповідати 60% усіх згаданих вище кваліфікаційних критеріїв щодо середньорічного обороту та фінансових ресурсів.

(b)   Кожний партнер СПКО повинен задовольняти мінімум 20% всіх вищезазначених кваліфікаційних критеріїв щодо середньорічного обігу та фінансових ресурсів.

(c)   СПКО повинно задовольняти всі критерії щодо досвіду, а також правочинності та фінансового стану, зазначені вище. Відповідні дані, які визначають загальну спроможність СПКО, повинні зазначатися окремо для кожного партнера. Кожний партнер СПКО повинен відповідати вимогам щодо фінансового стану за попередній період, правочинності та судових проваджень.

  • Повний комплект тендерної документації можна отримати за нижчезазначеною адресою, після сплати внеску, який не підлягає відшкодуванню у розмірі 200 (двісті) євро, включно з ПДВ, або еквівалентної суми в українській гривні за курсом обміну Національного банку України на день переказу коштів.
  • Оплата цього невідшкодовного внеску проводиться банківським переказом:

1)   Для учасників з України оплата здійснюється в гривні України (гривні) за курсом Національного банку України в день переказу на банківський рахунок:

Одержувач платежу: Комунальне підприємство «Міськавтотранс» Тернопільської міської ради

Код ЄДРПОУ: 35069244

Номер рахунку: 333003460000026000018617601

Банк одержувача: ПАТ «Альфа Банк»

Код банку (МФО): 300346

IBAN:UA  333003460000026000018617601

 

 

2)   Для учасників з-поза меж України оплата здійснюється в євро на наступний банківський рахунок::

 

Одержувач платежу: Комунальне підприємство «Міськавтотранс» Тернопільської міської ради

Тип рахунку: EUR

Номер рахунку: UA513510050000026000879001905

SWIFT: KHABUA2K

Банк одержувача: Акціонерне товариство «Укрсиббанк»

Адреса Банку: вул.Андріївська, 2/12, м.Київ, Україна

Назва Банку-Кореспондента: BNP PARIBAS SA, Paris, France

SWIFT: BNPAFRPP

 

  • За запитом, на основі факс-копії підтвердження про переказ коштів, включно з назвою проекту, тендерна документація може бути відправлена кур’єрською службою, якщо транспорт було попередньо замовлено учасником тендеру у його країні. Покупець не несе відповідальності за доставку в такому випадку. Журнал реєстрації потенційних учасників тендеру, які придбали тендерну документацію, може бути надано для ознайомлення за вказаною нижче адресою.
  • Усі тендерні пропозиції повинні супроводжуватися забезпеченням тендерної пропозиції в сумі 50,000.00 (тридцять тисяч) євро або в еквівалентній сумі в українській гривні за курсом обміну Національного банку України на дату видачі забезпечення тендерної пропозиції, та повинні бути подані за адресою, вказаною нижче, не пізніше дати та часу кінцевого терміну подачі тендерних пропозицій.
  • Усі тендерні пропозиції повинні бути доставлені в офіс Покупця в запечатаних конвертах із написом «Постачання 15 нових низькопідлогових автобусів довжиною від 9 до 11.5 м, включаючи запасні частини та витратні матеріали, обладнання та інструменти для технічного обслуговування та ремонту, супутні послуги» за вказаною нижче адресою не пізніше ніж 02 червня 2020 року о 13:00 (за місцевим часом). Тендерні пропозиції будуть негайно розкриті в присутності представників учасників тендеру, які побажають бути при цьому присутніми.
  • Потенційні учасники тендеру можуть отримати додаткову інформацію, а також переглянути та придбати тендерну документацію за наступною адресою:

 

Контактна особа: Кучерак Андрій Васильович

Організація, яка проводить закупівлю: Комунальне підприємство «Міськавтотранс» Тернопільської міської ради

Адреса: вул. Тролейбусна, 9, м. Тернопіль, Україна, 46027

Тел: +38 (050) 97-13-743

Факс: +38 (0352) 53-71-10

Електронна адреса: kp_miskavtotranc_tmr@meta.ua

Дата: 14/04/2020

Контакти

м. Тернопіль, вул. Тролейбусна, 9
+38 (0352) 43 19 30
+38 (0352) 53 71 10
+38 (067) 350 51 60
Kp_miskavtotranc_tmr@meta.ua

Категорії

  • Головна
  • Про нас
  • Маршрутки
    • Карта руху маршруток
    • Перевірка автобусу та стану водія
    • Обслуговування та ремонт автобусів
    • Графік маршрутів
  • Інформація
    • Закупівлі
    • Антикорупція
  • Новини
  • Контакти

© 2019 КП "Міськавтотранс" ТМР